نوین سازان برتر

مشاوره ، طراحی ، تولید ، نصب و اجرای کرکره برقی ، سیستم های کنترل تردد درب های اتوماتیک ( شیشه ای ، کرکره ای و پارکینگی )

نوین سازان برتر

مشاوره ، طراحی ، تولید ، نصب و اجرای کرکره برقی ، سیستم های کنترل تردد درب های اتوماتیک ( شیشه ای ، کرکره ای و پارکینگی )

نوین سازان برتر از سال 1385 فعالیت خود را به صورت رسمی با موضوع کرکره برقی ، شیشه سکوریت ، در اتوماتیک و جک درب پارکینگی در تهران آغاز نموده است . این شرکت با گردآوری بهترین مهندسان و نصابان ماهر سعی کرده است همواره بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه دهد . یکی از مهمترین شاخه های فعالیت نوین سازان برتر ، تولید ، نصب و خدمات پس از فروش کرکره برقی می باشد . امروزه با توجه به حساسیت صاحبان مشاغل به زیبایی و امنیت ، استفاده از کرکره برقی روز به روز جای خود را بیشتر در میان مغازه داران باز می کند و نیاز به کرکره برقی بیشتر از قبل احساس می شود . کارشناسان ما آماده اند تا با مشاوره دقیق ، صادقانه و حرفه ای بهترین پیشنهاد را در زمینه خرید و نصب کرکره برقی به مشتریان گرامی ارائه دهند .
تمامی محصولات ما با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتری قرار می گیرد . لازم به ذکر است تمامی هزینه های نصب ، ایاب ذهاب و هزینه جانبی دیگر نیز بصورت رایگان محاسبه خواهد شد . در صفحه گالری می توانید آخرین پروژه های ما را مشاهده کنید .

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شیشه سکوریت

پایین بودن مقاومت و شکننده بودن شیشه ها همواره از نقص های شیشه ها به شمار رفته اند. هر ساله آمار بسیار زیادی از حوادث مرتبط با شیشه گزارش می شود که منجر به آسیب های جدی و جبران ناپذیری برای افراد می شود. از آن جایی که شیشه، شیء بسیار کاربردی است که تقریبا در تمام بنا ها و سازه های دست بشر به کار برده می شود، به همان میزان افراد در معرض خطر های ناشی از شکستگی های آن هستند پس بهتر است سراغ شیشه سکوریت برویم.
شیشه سکوریت یا شیشه میرال یکی از مقاوم ترین شیشه های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می باشد. این محصول مقاوم و ایمن طی یک فرایند و عملیات حرارت دهی به دست می آید. شیشه معمولی استحکام و ایمنی لازم برای استفاده در بخش های مختلف ساختمان را ندارد.

  • مصطفی کفش دوز