نوین سازان برتر

مشاوره ، طراحی ، تولید ، نصب و اجرای کرکره برقی ، سیستم های کنترل تردد درب های اتوماتیک ( شیشه ای ، کرکره ای و پارکینگی )

نوین سازان برتر

مشاوره ، طراحی ، تولید ، نصب و اجرای کرکره برقی ، سیستم های کنترل تردد درب های اتوماتیک ( شیشه ای ، کرکره ای و پارکینگی )

نوین سازان برتر از سال 1385 فعالیت خود را به صورت رسمی با موضوع کرکره برقی ، شیشه سکوریت ، در اتوماتیک و جک درب پارکینگی در تهران آغاز نموده است . این شرکت با گردآوری بهترین مهندسان و نصابان ماهر سعی کرده است همواره بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه دهد . یکی از مهمترین شاخه های فعالیت نوین سازان برتر ، تولید ، نصب و خدمات پس از فروش کرکره برقی می باشد . امروزه با توجه به حساسیت صاحبان مشاغل به زیبایی و امنیت ، استفاده از کرکره برقی روز به روز جای خود را بیشتر در میان مغازه داران باز می کند و نیاز به کرکره برقی بیشتر از قبل احساس می شود . کارشناسان ما آماده اند تا با مشاوره دقیق ، صادقانه و حرفه ای بهترین پیشنهاد را در زمینه خرید و نصب کرکره برقی به مشتریان گرامی ارائه دهند .
تمامی محصولات ما با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتری قرار می گیرد . لازم به ذکر است تمامی هزینه های نصب ، ایاب ذهاب و هزینه جانبی دیگر نیز بصورت رایگان محاسبه خواهد شد . در صفحه گالری می توانید آخرین پروژه های ما را مشاهده کنید .

  • ۰
  • ۰

شیشه سکوریت

پایین بودن مقاومت و شکننده بودن شیشه ها همواره از نقص های شیشه ها به شمار رفته اند. هر ساله آمار بسیار زیادی از حوادث مرتبط با شیشه گزارش می شود که منجر به آسیب های جدی و جبران ناپذیری برای افراد می شود. از آن جایی که شیشه، شیء بسیار کاربردی است که تقریبا در تمام بنا ها و سازه های دست بشر به کار برده می شود، به همان میزان افراد در معرض خطر های ناشی از شکستگی های آن هستند پس بهتر است سراغ شیشه سکوریت برویم.
شیشه سکوریت یا شیشه میرال یکی از مقاوم ترین شیشه های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می باشد. این محصول مقاوم و ایمن طی یک فرایند و عملیات حرارت دهی به دست می آید. شیشه معمولی استحکام و ایمنی لازم برای استفاده در بخش های مختلف ساختمان را ندارد. بنابراین باید با طی کردن فرایند هایی از آن یک محصول مقاوم و مستحکم ایجاد کرد. قبل از سکوریت کردن، شیشه های خام را به اندازه های دلخواه برش باید داد. امکان برش و شکل دهی یا سوراخ کردن شیشه بعد از وارد شدن شیشه به کوره عملا وجود ندارد.
انواع شیشه های سکوریت:
•    شیشه های سکوریت فلوت در انواع رنگ ها
•    شیشه های سکوریت مشجر در ابعاد و رنگ های مختلف
•    شیشه های سکوریت رفلکس در انواع رنگ ها
تشخیص شیشه سکوریت:
روش های شناخت شیشه سکوریت از شیشه های معمولی: مهمترین ویژگی شیشه های سکوریت این است که در برابر ضربه تا حدودی مقاوم هستند.
درصورتی که این شیشه ها شکسته شوند، به قطعات ریز با لبه های گرد و بی خطر تبدیل می شوند. شیشه های سکوریت و شیشه های معمولی شباهت هایی با هم دارند؛ مثلا در ابعاد مساوی، وزن یکسانی دارند.‌رنگ و شفافیت آن ها در صورتی که سایر شرایط یکسان باشد، مانند هم است.
روش های تخصصی تری هم برای تشخیص شیشه سکوریت وجود دارد مانند:
■ بریدن و خراشاندن شیشه با الماس: در صورتی که فرایند سکوریت کردن شیشه به درستی و تمام و کمال انجام شده باشد، این نوع شیشه با موادی که سختی بالایی دارند، خراشیده نمی شود.
■ زاویه دادن به شیشه و نگاه کردن در آن: در صورتی که با زاویه های اندک (تا۵ درجه) به شیشه نگاه کنیم، حالتی مواج دارد.
■ دیدن شیشه با عینک پلارید: تشخیص سکوریت بودن شیشه در این حالت با مشاهده ی دایره های کوچک و بزرگ انجام می شود.
■ استفاده از یک شیشه برنز قهوه ای: یک تکه شیشه ی برنز قهوه ای را طوری نگه دارید که مانند آیینه عمل کرده و انعکاس شیشه سکوریت را داخل آن مشاهده کنید. اگر بر روی شیشه برنز اثرات رنگی به صورت نقاط با قطر حدود ۲ تا ۵ سانتی متر و با تعداد زیاد ببینید، نشان دهنده ی شیشه سکوریت می باشد و در غیر این صورت شیشه ساده می باشد.
تفاوت شیشه لمینت، شیشه سکوریت و شیشه ساده
۱-وزن شیشه:
شیشه لمینت به دلیل آنکه از دو شیشه ی تخت و لایه PVB(یک نوع رزین وپلاستیک ترکیبی) تشکیل شده است، نسبت به شیشه سکوریت و ساده تک جداره سنگین تر است. اما در مقایسه با شیشه سکوریت دو جداره و شیشه فلوت دو جداره به میزان کمی اختلاف وزن دارد. در مقایسه ی وزن شیشه سکوریت با شیشه ی ساده، در ضخامت یکسان، اغلب گمان می کنند که شیشه سکوریت وزن بیشتری دارد در صورتی که این نوع شیشه اختلاف وزنی با یکدیگر ندارند.
۲-قیمت بر حسب متر مربع شیشه:
همانگونه که گفته شد؛ شیشه لمینت از دو شیشه تخت به اضافه PVB ساخته شده است در حالی که می توان برای شیشه های تخت استفاده شده درشیشه لمینت، هم از شیشه ساده استفاده کرد و هم از شیشه سکوریت. اما به دلیل نحوه ی تولید، قیمت شیشه لمینت بالاتر از شیشه سکوریت و شیشه سکوریت تقریباً ۵/۱ تا۴ برابرقیمت شیشه ساده می باشد.
۳- رنگ و شفافیت:
میزان شفافیت شیشه سکوریت و شیشه معمولی یکسان است؛ اما شفافیت و رنگ شیشه لمینت معمولاً بیشتر است.
۴- میزان ایمنی:
شیشه ی ساده از لحاظ ایمنی هیچ کارایی ندارد و چه بسا خطرناک و ناامن نیز می باشد؛ اما شیشه های لمینت و سکوریت از ایمنی بالاتری نسبت به ضربه برخوردارند. تفاوت بین شیشه لمینت و شیشه سکوریت از لحاظ ایمنی در این است که شیشه سکوریت با مقاومت بالایی که دارد چنانچه شکسته شود، فرو میریزد اما شیشه لمینت پس از شکسته شدن نیز به عنوان یک مانع فیزیکی از ورود افراد به ساختمان جلوگیری می کند. به همین علت بیشتر در مراکز امنیتی و بانک ها و مراکزنگهداری اشیاء قیمتی از شیشه لمینت استفاده می شود.
۵- قابلیت تغییر با برش:
شیشه های معمولی را در هر ابعادی و هر زمانی می توانید برش دهید. اما در نوع شیشه لمینت و شیشه سکوریت، هرنوع تغییراتی قبل از ارسال محصول به کوره مجدد صورت می گیرد. بنابراین تغییراتی مانند سوراخکاری، لول زنی، برش و ابعاد، قبل از عملیات سکوریت شدن ولمینت شدن باید صورت گیرد.
۶- مقاومت در برابر ضربه:
مقاومت و استحکام شیشه لمینت و شیشه سکوریت نسبت به شیشه ی ساده بسیار بیشتر است. در صورتی که شیشه ی لمینت از شیشه سکوریت تولید شده باشد، مقاومت آن بالاتراز شیشه سکوریت است. اما در صورتی که دو شیشه ی به کار رفته در شیشه لمینت از شیشه ساده باشد، مقاومت آن نسبت به شیشه سکوریت کمتر است.

 

  • ۹۸/۰۹/۲۴
  • مصطفی کفش دوز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی