نوین سازان برتر

مشاوره ، طراحی ، تولید ، نصب و اجرای کرکره برقی ، سیستم های کنترل تردد درب های اتوماتیک ( شیشه ای ، کرکره ای و پارکینگی )

نوین سازان برتر

مشاوره ، طراحی ، تولید ، نصب و اجرای کرکره برقی ، سیستم های کنترل تردد درب های اتوماتیک ( شیشه ای ، کرکره ای و پارکینگی )

نوین سازان برتر از سال 1385 فعالیت خود را به صورت رسمی با موضوع کرکره برقی ، شیشه سکوریت ، در اتوماتیک و جک درب پارکینگی در تهران آغاز نموده است . این شرکت با گردآوری بهترین مهندسان و نصابان ماهر سعی کرده است همواره بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه دهد . یکی از مهمترین شاخه های فعالیت نوین سازان برتر ، تولید ، نصب و خدمات پس از فروش کرکره برقی می باشد . امروزه با توجه به حساسیت صاحبان مشاغل به زیبایی و امنیت ، استفاده از کرکره برقی روز به روز جای خود را بیشتر در میان مغازه داران باز می کند و نیاز به کرکره برقی بیشتر از قبل احساس می شود . کارشناسان ما آماده اند تا با مشاوره دقیق ، صادقانه و حرفه ای بهترین پیشنهاد را در زمینه خرید و نصب کرکره برقی به مشتریان گرامی ارائه دهند .
تمامی محصولات ما با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتری قرار می گیرد . لازم به ذکر است تمامی هزینه های نصب ، ایاب ذهاب و هزینه جانبی دیگر نیز بصورت رایگان محاسبه خواهد شد . در صفحه گالری می توانید آخرین پروژه های ما را مشاهده کنید .

  • ۰
  • ۰

همزمان با به روزرسانی ساختمان ها و فروشگاه ها و با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، استفاده از کرکره برقی به جای کرکره های دستی به سرعت رواج یافته است. باز و بسته نمودن قفل و حرکت درب کرکره به وسیله نیروی انسانی کاری سخت و معضلی بزرگ مخصوصا در فروشگاه های قدیم بوده است.
در کرکره اتوماتیک از محور عمودی که بوسیله موتور و با استفاده از نیروی برق پایین و بالا می رود استفاده شده است که دلیل راحتی استفاده از آن بدون دخالت نیروی انسانی می باشد.
از کرکره های اتوماتیک برای پارکینگ ، مرکز تجاری و اداری ، فروشگاهی ، درب های گاراژی ، ورودی ساختمان ، و سوله های صنعتی و آشیانه هواپیما ها می توان استفاده کرد.

مزیتی هایی که کرکره برقی پارکینگی نسبت به درب های معمولی دارد:
•    کرکره برقی در زمان باز و بسته شدن فضای خیلی کمتری را نسبت به درب های معمولی اشغال میکند. بنابرین با نصب کرکره برقی پارکینگی فضای بیشتری در حیاط یا پارکینگ خواهید داشت.
•     در هنگام بارش برف مشکلی برای باز شدنه درب نداریم. زیرا کرکره برقی بالا و پایین میشود و هیچ درگیری ای با برف نخواهد داشت. این درحالی است که درب های هنگام بارش برف معمولی به سختی باز و بسته خواهند شد.
•    در هنگام وزش باد، مشکلی در حرکت کرکره برقی پیش نمی آید. اما درب معمولی با برخورد باد باز و بسته شده و امکان دارد به اتومبیل خسارت وارد کند.  بسیاری از درب های جکی بخاطر برخورد باد به تدریج آسیب میبینند.
•    بهترین مزیت کرکره برقی پارکینگی رفاه ساکنین می باشد. با ساخت و نصب کرکره برقی پارکینگی دیگر نیازی به پیاده شدن از اتومبیل نیست.  شما فقط با زدن یک دکمه، درب پارکینگ را باز و یا بسته می کنید.  
مزایای دیگر عبارتند از:
1.    نسبت به کرکره سنتی و قدیمی طول عمر بیشتری دارد.
2.    کم بودن صدا و کاهش آلودگی صوتی نیز از مزیت کرکره برقی می باشد.
3.    به دلیل استفاده از آلومینیوم ، تنوع رنگ پذیری بسیاری دارد. بدین لحاظ باعث زیبایی و هماهنگی با نمای ساختمان و فروشگاه را دارا می باشد.
4.    جهت هماهنگی و زیبایی با نمای محل قرارگیری امکان استفاده به صورت یکپارچه در ابعاد مختلف حتی تا دهانه ۱۵ متری به صورت یک تیکه وجود دارد.
5.    شستشوی آسان و راحت
6.    امنیت بسیار بالا و ضد سرقت بودن نیز یکی از مزیت های کرکره اتوماتیک به کرکره سنتی می باشد.
7.    از این گونه درب ها به عنوان عایق صدا ، سرما و گرما و کاهش مصرف انرژی نیز استفاده می گردد.
8.    استفاده سهل و آسان از کرکره برقی در قفل کردن و همچنین عدم نیروی وارده به کرکره

جنس تیغه کرکره برقی پارکینگی
اغب برای ساخت کرکره برقی پارکینگ از تیغه های آلومینیومی استفاده می کنند. این تیغه های بیشتر علاوه بر سبک بودن نسبت به شرایط محیطی مقاوم تر هستند. تیغه های آلومینیومی در انواع مختلف و رنگهای متفاوت در بازار کرکره باتوماتیک موجود هستند.

 

  • ۹۸/۰۸/۲۱
  • مصطفی کفش دوز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی