نوین سازان برتر

مشاوره ، طراحی ، تولید ، نصب و اجرای کرکره برقی ، سیستم های کنترل تردد درب های اتوماتیک ( شیشه ای ، کرکره ای و پارکینگی )

نوین سازان برتر

مشاوره ، طراحی ، تولید ، نصب و اجرای کرکره برقی ، سیستم های کنترل تردد درب های اتوماتیک ( شیشه ای ، کرکره ای و پارکینگی )

نوین سازان برتر از سال 1385 فعالیت خود را به صورت رسمی با موضوع کرکره برقی ، شیشه سکوریت ، در اتوماتیک و جک درب پارکینگی در تهران آغاز نموده است . این شرکت با گردآوری بهترین مهندسان و نصابان ماهر سعی کرده است همواره بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه دهد . یکی از مهمترین شاخه های فعالیت نوین سازان برتر ، تولید ، نصب و خدمات پس از فروش کرکره برقی می باشد . امروزه با توجه به حساسیت صاحبان مشاغل به زیبایی و امنیت ، استفاده از کرکره برقی روز به روز جای خود را بیشتر در میان مغازه داران باز می کند و نیاز به کرکره برقی بیشتر از قبل احساس می شود . کارشناسان ما آماده اند تا با مشاوره دقیق ، صادقانه و حرفه ای بهترین پیشنهاد را در زمینه خرید و نصب کرکره برقی به مشتریان گرامی ارائه دهند .
تمامی محصولات ما با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتری قرار می گیرد . لازم به ذکر است تمامی هزینه های نصب ، ایاب ذهاب و هزینه جانبی دیگر نیز بصورت رایگان محاسبه خواهد شد . در صفحه گالری می توانید آخرین پروژه های ما را مشاهده کنید .

  • ۰
  • ۰


استفاده از کرکره برقی همیشه با مشکلات خاص خود روبرو بوده و شاید شما هم تجربه کرده باشید که درب کرکره برقی شما به هر علتی درست کار نکند یا مواردی از این دست که جزو مشکلات رایج کرکره برقی محسوب خواهند شد. فراموش نکنید که اطلاع از این نوع مشکلات بسیار برای شما حائز اهمیت است. چرا که باعث بروز اختلال در کارهای روزانه شما خواهند شد. گاهی اوقات این مشکلات توسط خود شما و بدون نیاز به متخصص تعمیر کرکره برقی، قابل حل می باشد. اما در صورت جدی بودن مشکلات باید حتما با تعمیرکار حرفه ای کرکره برقی تماس بگیرید.
 

علت خرابی کرکره برقی چیست؟
در اینجا به بررسی مشکلات رایج که ممکن است برای کرکره برقی شما پیش بیاید می پردازیم، تا درصورت مشاهده خرابی کرکره برقی، بدانید با چه ابزار و وسایل و نیروی کاری می توانید در صدد رفع مشکلات کرکره برقی بر بیایید.

بالا نرفتن درب کرکره برقی :
 یکی از مهم ترین مشکلاتی که در کرکره برقی به وجود می آید، عدم بالا رفتن، اصطلاحا باز ماندن کرکره برقی و یا بسته نشدن کرکره برقی می باشد.

علت وقوع این مشکل، 3 دلیل می تواند داشته باشد :
 

اشکال در اتصال کرکره برقی به برق
ممکن است اتصالات سیم های برق یا فیوز برق کرکره، دچار اختلال شده باشد. برای رفع این مشکل بهتر است ابتدا از صحت اتصال به برق اطمینان حاصل کنید.
 

خرابی ریموت کنترل
 احتمال خرابی در ریموت کنترل کرکره اتوماتیک نیز وجود دارد. در  صورت خرابی یا اتمام باتری ریموت کنترل کرکره برقی، چراغ ریموت کنترل کمرنگ یا خاموش می شود.
 
 خرابی موتور کرکره برقی
یک دیگر از دلایل بروز اختلال در عملکرد صحیح کرکره، خرابی موتور کرکره برقی می باشد.
در صورت خرابی موتور، بهتر است خودتان دست به کار نشوید، و تعمیر موتور کرکره برقی را به متخصصین در این زمینه بسپارید.
     

ایراد در دستگاه مرکزی و فیوز
برای چک کردن سلامت دستگاه مرکزی و فیوز کرکره برقی، کافی است، گوش خود را به دستگاه مرکزی نزدیک کرده و دکمه ای از ریموت کنترل را فشار دهید، اگر صدای رله دستگاه مرکزی شنیده شد، به معنی سالم بودن ریموت، فیوز و دستگاه مرکزی می باشد.
در صورت عدم شنیدن صدا از دستگاه مرکزی، ابتدا باید از سلامت فیوز مطمئن شویم. اگر فیوز هم سالم بود، حتما ایراد از برد مدار یا سیم های ورودی به آن می باشد.
در این موارد کرکره برقی نیاز به کارشناسی دقیق تر دارد، و بهتر است برای جلوگیری از مشکلات جدی تر، و اطمینان بیشتر، تعمیر کرکره برقی خود را به تعمیرکار کرکره برقی بسپارید.

 

اشکال در بازویی درب اتوماتیک :
گاهی اوقات پیش می آید، که درب کرکره برقی، نه باز می شود، نه بسته می شود.
در این مواقع اشکال از جک های بازویی می باشد، که نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند.

 

خرابی چشمی یا فتوسل :
اگر همه موارد ذکر شده را چک کردید ولی درب کرکره برقی باز می شد ولی بسته نمی شد، اشکال از ارتباط چشمی های کرکره برقی می باشد، که قطع شده و نمی گذارد درب کرکره برقی بسته شود.
در صورت ایراد در چشمی کرکره برقی، ممکن است چیزی مانع رسیدن پرتو مادون قرمز  به گیرنده شود و باعث بروز اختلال گردد.
برای رفع این مشکل باید از تمیز بودن چشمی مطمئن شوید.
همچنین عدم تراز بودن چشمی نیز سبب اختلال در کارکرد صحیح آن می شود.
از آنجا که نسل جدید کرکره ها، کرکرهای هوشمند هستند، در بعضی از موارد هم امکان دارد چشمی درب کرکره اتوماتیک، در مسیر مستقیم تابش نور خورشید قرار گرفته باشد، و چون نور خورشید خود اشعه تولید می کند، باعث بروز اختلال در کار چشمی می شود. معمولا این مورد در تابستان بیشتر به چشم می خورد، که با قرار دادن سایبان برای چشمی قابل حل است.
اگر با نکات ذکر شده چشمی به درستی کار نکرد، چشمی کرکره برقی شما دچار مشکلات جدی تری شده که نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.
 

سروصدای کرکره برقی :
سروصدای بیش از حد کرکره برقی، یکی از مشکلاتی است که نه تنها باعث اذیت شما، بلکه موحب آزار و اذیت همسایگانتان نیز می شود.
علت صدای ناجور کرکره قطعا به مراحل نصب کرکره برقی مربوط است. درصورت شنیدن صدا های اضافی و آزار دهنده از کرکره برقی، باید این قسمت ها را بررسی کنید :
•    آهن کشی کرکره برقی
•    صفحه پلیت کرکره برقی
•    ریل کرکره برقی

 

  • ۹۸/۰۷/۲۲
  • مصطفی کفش دوز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی