نوین سازان برتر

مشاوره ، طراحی ، تولید ، نصب و اجرای کرکره برقی ، سیستم های کنترل تردد درب های اتوماتیک ( شیشه ای ، کرکره ای و پارکینگی )

نوین سازان برتر

مشاوره ، طراحی ، تولید ، نصب و اجرای کرکره برقی ، سیستم های کنترل تردد درب های اتوماتیک ( شیشه ای ، کرکره ای و پارکینگی )

نوین سازان برتر از سال 1385 فعالیت خود را به صورت رسمی با موضوع کرکره برقی ، شیشه سکوریت ، در اتوماتیک و جک درب پارکینگی در تهران آغاز نموده است . این شرکت با گردآوری بهترین مهندسان و نصابان ماهر سعی کرده است همواره بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه دهد . یکی از مهمترین شاخه های فعالیت نوین سازان برتر ، تولید ، نصب و خدمات پس از فروش کرکره برقی می باشد . امروزه با توجه به حساسیت صاحبان مشاغل به زیبایی و امنیت ، استفاده از کرکره برقی روز به روز جای خود را بیشتر در میان مغازه داران باز می کند و نیاز به کرکره برقی بیشتر از قبل احساس می شود . کارشناسان ما آماده اند تا با مشاوره دقیق ، صادقانه و حرفه ای بهترین پیشنهاد را در زمینه خرید و نصب کرکره برقی به مشتریان گرامی ارائه دهند .
تمامی محصولات ما با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتری قرار می گیرد . لازم به ذکر است تمامی هزینه های نصب ، ایاب ذهاب و هزینه جانبی دیگر نیز بصورت رایگان محاسبه خواهد شد . در صفحه گالری می توانید آخرین پروژه های ما را مشاهده کنید .

  • ۰
  • ۰

یکی از انواع درب های اتوماتیک، کرکره برقی است که جهت استفاده در درب ها و پنجره ها کاربرد دارد. انواع کرکره برقی، مجموعه ای از صفحات افقی متصل به یکدیگر است که با بالا و پایین رفتن این صفحات، کرکره باز و بسته می شود.
کرکره برقی محافط خوبی در برابر باد و باران است. همچنین شاتر های مورد استفاده در پنجره، از ساختمان در برابر تخریب و سرقت نیز محافظت می کند.
انواع کرکره برقی:
کرکره برقی دارای انواع، سایز و شکل های گوناگون است که موجب می شود تا به راحتی در مکان های مختلف قابل اجرا باشد. کرکره برقی از انواع متریال های متفاوت شامل فلزات، آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، فولاد گالوانیزه، فولاد پوشش داده شده و غیره تولید می شود.
انواع کرکره درب و پنجره:
کرکره های درب و پنجره دارای انواع و مدل های گوناگون هستند شامل موارد زیر:
•    جعبه کرکره در بیرون- در درون ساخته شده
یکی از انواع کرکره برقی به صورت جعبه کرکره برقی در بیرون نمای ساختمان طراحی و اجرا می شود. همچنین در کرکره برقی درون ساختمان، جعبه کرکره برقی، بالای پنجره قرار می گیرد.
•    کرکره دستی
در گذشته کرکره ها به صورت دستی باز و بسته می شدند. اما امروزه کرکره ها دارای انواع گوناگون هستند که می تواند به صورت اتوماتیک باز و بسته شوند. در این نوع کرکره ها می توانید حد بالا و پایین باز و بسته کردن آن را تنظیم کنید. با تکنولوژی های پیشرفته امروزی کرکره های مدرن، عملیات دستی باز و بسته کردن این کرکره ها سریع تر صورت می گیرد.
•    کرکره برقی مجتمع
در این نوع کرکره برقی، کرکره درب و پنجره در قالب یک واحد متحد عمل می کنند و عملکرد و تجهیزات آن ها به هم مربوط است.
 
کاربرد کرکره برقی:
کرکره های برقی دارای کاربرد های فراوانی هستند. این کرکره ها می توانند جهت درب کابین کامیون ها، گاراژ ها، آشپزخانه ها، زندان، انبار ها و غیره مورد استفاده قرار گیرند. کرکره برقی عایقی قوی در برابر باد های شدید و بارندگی است و از آسیب دیدگی ساختمان جلو گیری می کند.
 
کرکره برقی پنجره:
پنجره های کرکره ای مدرن، در انواع موتور ها تولید می شوند. استفاده از آن ها نیز بسیار ساده است و می توانید با فشار یک دکمه از خانه خود محافظت کنید.
 
مزایای موتور انواع کرکره برقی پنجره:
با استفاده از این موتور می توانید موقعیت دلخواه باز و بسته شدن کرکره را برنامه ریزی کنید. همچنین موتور کرکره برقی پنجره هنگام باز و بسته شدن، می تواند موانع قرار گرفته در مسیر کرکره را تشخیص دهد. به این ترتیب کرکره ها متوقف می شوند و از آسیب دیدگی آن جلوگیری می شود.
 
انواع کرکره برقی فروشگاه و واحد های تجاری:
برای کرکره برقی فروشگاه ها و فضا های تجاری، معمولا از کرکره های پلی کربنات شفاف استفاده می شود که قابلیت دید از داخل و خارج وجود را دارد. موتور به کار رفته در این نوع کرکره ها، می تواند با اندازه و میزان رفت و آمد در فضا، متناسب باشد.
 
انواع کرکره برقی صنعتی:
کرکره برقی مورد استفاده در صنایع، به دلیل عریض بودن دهانه جهت عبور وسایل نقلیه سنگین، دارای نوعی از موتور ساید است که قدرت بالایی دارد. همچنین تیغه های به کار رفته در  این کرکره ها، از نوع مقاوم رول گیتر فولادی است. این تیغه، مقاومت بالایی در برابر ضربه داردو علاوه بر این، در برابر سر و صدای  محیط کارخانجات، نوعی عایق صدا نیز محسوب می شود.
 
انواع کرکره برقی پارکینگ و درب:
کرکره برقی مورد استفاده در درب پارکینگ شامل انواع گوناگون تیغه ها و ابعاد است. این تیغه ها معمولا از جنس آلومنیوم یا فولاد هستند که در برابر ضربه و تغییرات جوی مقاوم هستند. موتور این کرکره ها اغلب از نوع توبلار هستند اما در صورتی که عرض دهانه باز شو پارکینگ زیاد باشد، موتور ساید مناسب است.
ویژگی های کرکره برقی:
•    تولید شده از فولاد ضد زنگ و مواد جامد و براق
•    وزن سبک
•    نصب راحت
•    استفاده آسان در طولانی مدت
•    هزینه نگهداری پایین
•    مورد استفاده در هر مکان مانند درب و پنجره
•    ضد سرقت و دارای ایمنی بالا
•    دارای رنگ ها و تیغه های گوناگون
•    قابل نصب در ابعاد دلخواه

 

  • ۹۸/۰۶/۱۳
  • مصطفی کفش دوز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی