نوین سازان برتر

مشاوره ، طراحی ، تولید ، نصب و اجرای کرکره برقی ، سیستم های کنترل تردد درب های اتوماتیک ( شیشه ای ، کرکره ای و پارکینگی )

نوین سازان برتر

مشاوره ، طراحی ، تولید ، نصب و اجرای کرکره برقی ، سیستم های کنترل تردد درب های اتوماتیک ( شیشه ای ، کرکره ای و پارکینگی )

نوین سازان برتر از سال 1385 فعالیت خود را به صورت رسمی با موضوع کرکره برقی ، شیشه سکوریت ، در اتوماتیک و جک درب پارکینگی در تهران آغاز نموده است . این شرکت با گردآوری بهترین مهندسان و نصابان ماهر سعی کرده است همواره بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه دهد . یکی از مهمترین شاخه های فعالیت نوین سازان برتر ، تولید ، نصب و خدمات پس از فروش کرکره برقی می باشد . امروزه با توجه به حساسیت صاحبان مشاغل به زیبایی و امنیت ، استفاده از کرکره برقی روز به روز جای خود را بیشتر در میان مغازه داران باز می کند و نیاز به کرکره برقی بیشتر از قبل احساس می شود . کارشناسان ما آماده اند تا با مشاوره دقیق ، صادقانه و حرفه ای بهترین پیشنهاد را در زمینه خرید و نصب کرکره برقی به مشتریان گرامی ارائه دهند .
تمامی محصولات ما با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتری قرار می گیرد . لازم به ذکر است تمامی هزینه های نصب ، ایاب ذهاب و هزینه جانبی دیگر نیز بصورت رایگان محاسبه خواهد شد . در صفحه گالری می توانید آخرین پروژه های ما را مشاهده کنید .

  • ۰
  • ۰

در شکستن شیشه ها همیشه دغدغه احتمال آسیب دیدگی انسان می رود که برخی از این صدمات جبران ناپذیر هستند، لذا تولیدکنندگان برای تولید محصولات ایمن، با حرارت دادن آن در دمای حرارتی بالا و پس از آن با خنک کردن سریع تمام سطوح، محصولات نشکن و ایمن را تولید می کنند.
شیشه یکی از مهم ترین مواد کشف شده جهانی است که برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.در طول سالیان متمادی کاربرد شیشه بسیار زیاد بوده است. به طوری که می توان اذهان داشت که از جمله مواد جدا نشدنی از زندگی بشر تا به امروز بوده است. امروزه با پیشرفت علم بشری در صنعت شیشه سازی کاربرد شیشه بیشتر شده است، به طوری که طیف گسترده ای از مصالح ساختمانی و همچنین به عنوان ایجاد دکوراسیونی متفاوت و نوین در داخل ساختمان را به خود اختصاص داده است. در ادامه این متن نگاهی به کاربرد شیشه در صنایع ساختمانی و انواع آن خواهیم داشت.

کاربردشیشه سکوریت (میرال)
مصرف شیشه سکوریت در مواردی که ایمنی، استحکام و مقاومت در برابر حرارت اهمیت فراوانی دارد، بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرد. خودرو سازی:هرساله در تصادفات رانندگی انسانهایی بسیاری جان خود را از دست میدهند بیشترین موارد مصرف شیشه‌ میرال در صنعت خودروسازی برای شیشه‌های طرفین و عقب خودرومی باشد، به این ترتیب پس از وقوع حادثه شیشه ها به قطعات بسیار ریزی خرد می شوند که خطر جانی نداشته ،می توان اینگونه گفت که استفاده از این نوع شیشه در خودرو ها نقطه عطفی درحفظ زندگی انسان بوده است .صفحه نمایش:یکی دیگر از موارد مصرف شیشه سکوریت در مانیتور کامپیوترها و لپ تاب ها می باشد.امروزه بسیاری از شرکتهای تولید تلفن همراه از این شیشه در صفحه نمایش محصولات خود استفاده میکنند.ساخت و ساز:در بسیاری از قوانین ساخت و ساز استفاده از شیشه سکوریت یک الزام و قانون است و استفاده از شیشه های معمولی ممنوع می باشد.معمولاً کاربرد شیشه میرال در صنعت ساختمان درزمانی که بخواهند برای فضایی از شیشه‌های بزرگ و بدون قاب استفاده کنند، این محصولات کارایی دارند.لوازم خانگی:به دلیل اینکه شیشه‌ میرال مقاوم در برابر حرارت است، از آن‌ها می‌توان به‌عنوان شیشه اجاق‌گاز، بخاری، درب فر، درب هود و نیز تمام وسایل و لوازمی که در برابر حرارت مستقیم قرار دارند، استفاده نمود.استفاده های تجاری:شیشه سکوریت در ایستگاه های اتوبوس، راه پله ها، پانل های خورشیدی وحتی در فضا های ورزشی نصب میشود. علاوه بر اینکه برای درب ورودی فروشگاه‌ها و مغازه‌ها مناسب است، از آن‌ها در ویترین مغازه‌ها هم استفاده می‌شود. کاربرد این محصول در اتاق عمل و همچنین آزمایشگاه‌ها کاملاً ضروری است. همانطور که میبینید استفاده از شیشه سکوریت بسیار گسترده است و استفاده از ان تنها به ذهن و خلاقیت انسان محدودیت است.
هنگامی‌که موارد مهمی مثل مقاومت مکانیکی، ایمنی بالا از اهمیت مهمی برای شیشه برخوردار باشد از شیشه سکوریت مقاوم شده استفاده می‌شود. مهم‌ترین مورداستفاده از شیشه سکوریت به این دلیل است که به دلیل شکستن به قطعات درشت و برنده تبدیل نمی‌شود، بلکه به‌صورت قطعات ریز و صیقلی شکسته می‌شود که موجب امنیت بالا آن می‌شود. شیشه سکوریت در صنعت خودروسازی، صنعت ساختمان و صنایع مهم دیگر از آن استفاده می‌کنند. تمامی فرایندهای شیشه سکوریت مانند برش ابعاد، سوراخ کردن، رنگ و... قبل از فرایند سکوریت کردن شیشه انجام می‌دهند.

کاربرد شیشه سکوریت در درب ها ی ساختمان
طبق قوانین ساخت و ساز جدید، به منظور افزایش و حفظ ایمنی محیط مسکونی و تجاری، در تمامی شیشه‌های بکار رفته در دربها یا پانلهای ثابت، چه از نوع کشویی و چه لولایی صرف نظر از اندازه باید از نوع سکوریت استفاده شود.
علاوه بر این هر درب که بعنوان درب ورودی و خروجی ساختمان در مجاورت با پیاده رو قرار دارد باید با استفاده از شیشه سکوریت ساخته شود.

کاربرد این محصولات سکوریت در پنجره ها
پنجره های ثابت و متحرک باید شیشه نشکن استفاده و  نصب گردند تا در صورت شکستگی به کسی آسیب نرسد. در نصب پنجره های قدی و متوسط که فاصله از کف کم است حتما استفاده از نوع نشکن بدلیل احتمال بیشتر شکستگی ضروری می باشد.

کاربرد شیشه نشکن در پله های استیل
پله ها از جمله نقاط پر خطر در ساختمان میباشند. پیشنهاد میکنیم که حتما جهت حفاظ از نرده استیل راه پله از نوع نشکن که مقاومت بیشتری در برابر شکستگی دارد استفاده نمایید.نوع نشکن برای تمام شیشه های مجاور پله ها و پاگرد باید استفاده شود؛ چرا که ، ایمنی بیشتری دارند و در صورت سقوط افراد، از شکستگی سریع و آسیب زیاد افراد جلوگیری مینماید.
نزدیک به 2000 نفر هر ساله به دلیل سقوط از پله ها، بدلیل عدم رعایت ایمنی در ساختمان، مجروح و کشته می شوند. در حالی که پله ها به خودی خود مقدار زیادی از خطرات را در بر خواهند داشت، محصولات نصب شده در نزدیکی پله ها می تواند خطر آسیب و حتی مرگ را بیشتر افزایش دهد. به همین دلیل بهتر است که در پله ها و فضاهای مجاور پله ها از نوع نشکن استفاده شود تا میزان آسیبهای ناشی از اصابت به آن کاهش یابد.

کاربرد شیشه نشکن در مناطق مرطوب ساختمان
احتمال شکستن  و سقوط افراد در نواحی مرطوب ساختمان همچون کابین حمام و یا در نزدیکی وان آب داغ یا سونا بالاست و بهتر است در این مکانها از محصولات نشکن استفاده شود.
محصولات نشکن خطر شکستگی و آسیب دیدن افراد را از بین میبرد.
همانطور که دیدیم محصولات نشکن بدلیل مقاومت بالایی که در برابر شکستگی و حرارت دارد برای استفاده در ساختمانها و بعنوان شیشه حمام، پنجره، درب، راه پله و غیره مناسب است. بنابراین میتوان گفت که محصولات نشکن، یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی میباشد.

موارد استفاده شیشه سکوریت
شیشه های سکوریت یکی از شیشه های ایمن در بازار است و استفاده از آن برای جلوگیری از خطرات بالقوه در هنگام شکستن آن است.شیشه ای از یک فرایند حرارتی منتقل می شود که باعث مقاومت در برابر حرارت می شود و دوام بیشتری به شیشه می دهد. به همین دلیل شیشه ایمن نامیده می شود. این نوع شیشه ها در موارد مختلف زندگی ما مورداستفاده قرار می گیرد، به طوری که در بسیاری از صنایع و کاربرد های فراوان از شیشه سکوریت با ابعاد متفاوت استفاده می شود در ادامه به معرفی  5 نمونه معمول و پرکاربرد شیشه سکوریت اشاره می شود.

 

  • ۹۸/۱۰/۲۲
  • مصطفی کفش دوز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی